

Detektor Whistler SRT 35R wykrywa w zakresie 360° radary w zakresie pasm X (10.500-10.550), K (24.050-24.250), SW Ka (33.400-36.000),
lasery (Pro Laser I, II i III, LT1 20-20 i Ultra Lyte) i radary pistoletowe. W tym detektorze laser wykrywany jest z przodu i z tyłu.
Whistler SRT 35R wykrywa sygnał VG-2. VG-2 jest to odbiornik używany przez Policje do wykrywania sygnałów emitowanych przez
oscylator znajdujący się w detektorze radaru. W ten sposób Policja potrafi wykryć włączony detektor. Włącza się wykrywanie sygnałów
VG-2 naciskając i przytrzymując przycisk Quiet (jedno piknięcie- VG-2 włączone, dwa piknięcia- VG-2 wyłączone). W momencie wykrycia
sygnału VG-2 detektor sygnalizuje próbę namierzenia sygnałem dźwiękowym (3 sekundy) i nie wykrywa w tym czasie sygnałów radarowych i
laserowych !!!
Whistler SRT 35R wykrywa sygnał SWS (bez podania jego rodzaju). SWS- System Bezpiecznej Jazdy- w miejscach szczególnie
niebezpiecznych stawiane są nadajniki pewnej częstotliwości emitujące sygnał (dla różnych przeszkód na drodze różne sygnały).
Detektory odbierają ten sygnał i sygnalizują niebezpieczeństwo, jakie nas czeka wkrótce na trasie ( w Polsce system SWS nie jest
stosowany).
Whistler SRT 35R ma również tryb oszczędzania akumulatora (detektor wyłączy się samoczynnie po 6 godzinach, gdy zapomnimy to
zrobić sami). Można zrestetować ten czas naciskając jakikolwiek przycisk w czasie tych 6 godzin. Zanim urządzenie wyłączy się, będzie
dawać głośne sygnały, by mieć czas na reakcje. Jeśli jednak wyłączy się, wystarczy przycisnąć jakikolwiek przycisk, by uruchomić
urządzenie na nowo.
Nowym rozwiązaniem jest funkcja pomagająca kierowcy uniknąć zaśnięcia za kierownicą (Stay Alert). Włącza się ją wciskając i
trzymając (przez mniej niż 2 sekundy) przycisk City (będą się zapalać H i C- tryb Stay Alert jest aktywny), wyłącza wciskając przycisk
Power. Funkcja ta powoduje, że detektor w ciągu 30 do 60 sekund będzie emitował 2 krótkie sygnały. Jeśli w ciągu 3 do 5 sekund kierowca
nie naciśnie przycisku City, Volume lub Quiet zapalają się wszystkie diody i zacznie się głośny alarm dźwiękowy. Jeśli kierowca zdąży
nacisnąć któryś z przycisków, cykl czuwania zaczyna się od nowa.
Whistler SRT 35R ma pamięć ostatnich ustawień.
Wszystkie funkcje można przełączyć do ustawień fabrycznych. W tym celu należy wyłączyć wtyczkę zasilania następnie naciskając i
trzymać jednocześnie przyciski Power i Quiet, potem należy włączyć zasilanie i po usłyszeniu 2 sygnałów zwolnić oba przyciski.
W ustawieniach fabrycznych funkcje mają następujące tryby: poziom głośności-4, Highway- TAK, pełna jasność wyświetlacza,
Auto Quiet- NIE, VG-2- NIE, wyciszenie testu początkowego-NIE.
|